cynderella productions

mai tengok lekaih !!

Monday, 9 May 2011

APA NAK JADI DGN MATA CIK MIEY

assalamualaikum!!!! cik mie nak gitau cikit...ya Allah...smalam cik mie tidoq dekat pukul 5 pagi... bukan sebab berfb..tapi mata tak bleh nak tutop...mata spring la katakan...(tak ngaku berfb)..terok bebenor la aku nie...dah la sakit pinggang sbb berjogging...naik sampai puncak bukit kot...woww hebat!! tapi penat2 pon syok jugak sbb dengan kengkawan kan...jadi semangat dia lain...cuba sorang2..huhh..tobat tak sampai satu tingkat pon..haha..berbalik kepada mata...dah la cik mie ni rabun..mengadap natey nie plak setiap hari...nak wat genno niehh...jawapannya kerabunan mata anda meningkat...padan muka!!! sniri cari psal..sniri la dapat akibat...dan sniri la kena tanggung...mata dah la penting...takmau jaga leklok..tak bersyukur..asyik buat mata letih jerr...kalau lah suatu hari ditakdirkan....................huhuhuhu...takmau...takmau...mataku,sayangku...jgn pernah kau tinggalkanku...aku bahagia bersama kamu..kmu lah yg membolehku lihat semua benda di atas bumi ini...terima kasih ya Allah...

Friday, 6 May 2011

aku terlalu baru!!! woww hebat!!

cukop baru!! itu ja yg mampu aku ungkapkan..tanya org nie...tanya org tu..maklumlah..hamba baru belajar..kena la kutuk seminit tadi..ahaha..alahh..kutuk tu perkara biasakan..mna ada org yg baru blajar berblogger nie teros pandai..bohong lah..eemm..di awal pengenalan..nak gtau aku nie kaki merapu..so?? tunggu apa lagi... jom merapu!!!!..eh,eh..orick..jgn gelojoh sgt..satni hang akan merapu..kepada geng-geng merapu...saya pasti akan follow anda...saya cuba!!try!!test!!...arrr..tak toghah(taktau) nak tulis apa nie... cukop lah utk awal2 nie..nak gelak kat diri sniri lah...kahkahkahkah!!! adoi..abis tersemboq kahak...